Кабінет Міністрів України постановою від 5 травня № 323 визначив умови оплати праці працівників патронатних служб в державних органах.
Даною постановою затверджені розміри посадових окладів працівників патронатних служб в держорганах, зокрема, працівників патронатних служб Президента України, голови ВР, його заступників, Адміністрації Президента, Апарату РНБО, Прем'єр-міністра, Першого віце-прем'єр-міністра, віце-прем'єр-міністрів та ін.
У межах затвердженого фонду оплати праці відповідного держоргану керівник відповідного апарату за погодженням з посадовою особою, при якій створена патронатна служба, уповноважений:
- встановлювати конкретні розміри посадових окладів, надбавки,
- здійснювати преміювання працівників патронатної служби,
- надавати матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі, що не перевищує середньомісячної зарплати працівника патронатної служби.
Працівники патронатної служби отримають надбавку у відсотках до посадового окладу за стаж роботи в державних органах у таких розмірах: понад 3 роки - 10, понад 5 років - 15, понад 10 років - 20, понад 15 років - 25, понад 20 років - 30, понад 25 років - 40 відсотків посадового окладу. При цьому до стажу для встановлення надбавки за стаж роботи включаються раніше набутий стаж державної служби і періоди роботи, передбачені статтею 46 Закону про держслужбу.
Матеріальна допомога для оздоровлення при наданні щорічної відпустки виплачується у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.
Конкретний перелік підрозділів і посад працівників патронатної служби визначається особою, при якій утворена служба, в межах граничної чисельності працівників відповідного держоргану.
Зазначені умови оплати праці застосовуються з 1 травня 2016 року.