В опитуванні приймали участь 30 респондентів - 4 - віком від 18 до 25 років, 10 -віком від 26 до 39 років, 14 - віком від 40 до 59 років, 2 респондента - старше 60 років.
Більшість опитаних чоловіки (63%), жінки - 37%. Найбільш представлені респонденти з повною вищою освітою 50 %, 27% респондентів мають середню та неповну середню освіту, 23% – базову вищу освіту. З них 27% респондентів мають вищу юридичну освіту.
66% респондентів представляють у судовому процесі особисто себе, 34% – інших осіб (є адвокатами, юрисконсультами, представниками сторін, прокурорами тощо)
Для 37% респондентів теперішній судовий процес є першим, 25% респондентів брали участь в судових процесах 2-5 разів, 38% респондентів брали участь в судових процесах 6 і більше разів.
60% опитаних беруть участь у цивільних процесах, 23% – у кримінальних процесах, 10% – в адміністративних процесах, 7% – у справах про адмінправопорушення.
Для 7% респондентів розгляд справи ще не розпочався, для 77% – справа перебуває в процесі розгляду, для 16% – розгляд справи завершено.
Більшість опитаних (40%) цілком обізнані з роботою судів та суддів в цілому, 37% – ввжають себе загалом обізнаними, 17% – майже не обізнані, 3% респондентів вважають себе зовсім не обізнаним з роботою суду.
В цілому опитані оцінили якість роботи Дворічанського районного суду Харківської області на «добре» та «відмінно» (відповідно 47 та 50%), 3% респондентів не відповіли на дане питання.
Більшість опитаних респондентів відповіли, що їм було легко знайти будівлю суду (93%) та дістатися до неї.
Щодо зручності паркування автомобілів біля будівлі суду респонденти надали позитивну відповідь.
На запитання щодо наявності перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони 3% респондентів відповіли «Так», 97% – «Ні».
На запитання «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?» 20% респондентів відповіли – «швидше так», 80% – «цілком так».
На запитання «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» 17% респондентів відповіли – «швидше так», 66% – «цілком так», 17% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді?» 13% респондентів відповіли «швидше так», 87% – «цілком так».
На запитання «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?» 13% респондентів відповіли «цілком ні», 10% – «швидше ні», 17% – «більш-менш», 20% – «швидше так», 23% – «цілком так», 17% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи характерна для приміщень суду достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання?» 7% респондентів відповіли – «більш-менш», 43% – «швидше так», 50% – «цілком так».
На запитання «Чи характерний для приміщень суду вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)?» 13% – «більш- менш», 50% – «швидше так», 23% - «цілком так», 14% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи характерна для приміщень суду чистота та прибраність приміщень?» 4% респондентів відповіли – «більш- менш», 23% - «швидше так», 73% – «цілком так».
На запитання «Чи характерна для приміщень суду достатність освітлення?» 10% респондентів відповіли – «більш- менш», 43% - «швидше так», 37% – «цілком так».
На запитання «Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?» 50% респондентів відповіли «швидше так», 50% – «цілком так».
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень?» 4% респондентів відповіли – «більш- менш», 40% - «швидше так», 52% – «цілком так», 4% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо правил допуску в суд та перебування в ньому?» 4% респондентів відповіли – «більш- менш», 40% - «швидше так», 52% – «цілком так», 4% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо справ, призначених до розгляду?» 30% респондентів відповіли - «швидше так», 67% – «цілком так», 3% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо)?» 40% респондентів відповіли «швидше так», 60% – «цілком так».
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів?» 3,5% респондентів відповіли - «більш- менш», 30% «швидше так», 63% – «цілком так», 3,5% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи користувалися Ви сторінкою в мережі інтернет?» 33% респондентів відповіли «так», 67% – «ні».
На запитання «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» 10% респондентів відповіли «швидше так», 90% – «цілком так».
На запитання «Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?» 30% респондента відповіли – «швидше так», 70% – «цілком так».
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, повагу, бажання допомогти?» 23% респондентів відповіли - «швидше так», 73% – «цілком так», 4% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу?» 13 % респондентів відповіли – «більш-менш», 13 % – «швидше так», 74% – «цілком так».
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами професіоналізм, знання своєї справи?» 30% респондентів відповіли - «швидше так», 70% – «цілком так».
На запитання «Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?» 1 (4%) респондент відповів «цілком ні», 10 (37%) – «більш- менш», 6 (26%), «швидше так», 6 (26%) - «цілком так».
На запитання «Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» 2 (9%) респонденти відповіли – «цілком ні», 1 (4,5%) - «більш-менш», 7 (30)% - «швидше так», 6 (26%) – «цілком так», 7 (30%) респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» 1 (4%) респондент відповів «швидше ні», 2 (9%) – «більш-менш», 5 (22%) - «швидше так», 15 (65%) – «цілком так».
На запитання «Чи вважаєте Ви обгрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» 1 (4%) респондент відповів – «швидше ні», 1 (4%) - «більш-менш», 13 (57%) – «швидше так», 8 (35%) – «цілком так».
За рівнем сприйняття неупередженості та незалежності судді 2 (8%) респонденти відповіли «більш-менш», 8 (35%) – «швидше так», 13 (57%) – «цілком так».
За рівнем сприйняття рівня коректності, доброзичливості, ввічливості судді 14 (61%) респондентів відповіли – «швидше так», 8 (35%) – «цілком так», 1 (4%) - респондент не відповів на запитання.
За рівнем сприйняття належної підготовки до справи та знання справи суддею 1 (4%) респондент відповів «більш-менш», 8(35%) – «швидше так», 13 (57%) – «цілком так», 1 (4%) - респондент не відповів на запитання.
За рівнем сприйняття надання можливостей суддею сторонам обгрунтувати свою позицію 9 (39%) респондентів відповіли «швидше так», 13 (57%) – «цілком так», 1 (4%) - респондент не відповів на запитання.
За рівнем сприйняття дотримання суддею процедури розгляду 8 (35%) респондентів відповіли «швидше так», 10 (43%) – «цілком так», 5 (22%) - респондентів не відповіли на запитання.
В блоці «Судове рішення» (якщо розгляд справи завершено) 1 респондент відповів, що рішення суду було на його користь, 2 респонденти відповіли, що рішення суду було не на їхню користь, 2 респонденти не відповіли на запитання.
2 респонденти відповіли, що будуть оскаржувати рішення суду, 1 респондент відповів, що не буде оскаржувати рішення суду, 2 респонденти не відповіли на запитання.
3 респонденти відповіли, що отримали повний текст рішення суду, 2 респонденти не відповіли на запитання.
3 респонденти відповіли, що отримали повний текст рішення суду вчасно, 2 респонденти не відповіли на запитання.
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 3 респонденти відповіли – «швидше так», 2 респонденти не відповіли на запитання.
На запитання «На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обгрунтованим?» 2 респонденти відповіли «цілком ні», 1 – «швидше так», 2 - не відповіли на запитання.
На запитання «Вкажіть загальну кількість судових засідань що відбулися по Вашій справі» - респонденти зазначали відповіді від 1 до 6 засідань.
На запитання «Вкажіть загальну кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» - відповіді відсутні.
На запитання «Вкажіть загальну кількість візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях» - респонденти зазначали від 2 до 10 візитів.
На додаткові запитання з анкети Блоку 3. респонденти не виявили бажання відповідати.