В опитуванні приймали участь 26 респондентів - 2 - віком від 18 до 25 років, 16 - віком від 26 до 39 років, 8 - віком від 40 до 59 років.
Більшість опитаних жінки - 65%, чоловіки - 35%. Найбільш представлені респонденти з повною вищою освітою 50 %, 31% респондентів мають середню та неповну середню освіту, 19% – базову вищу освіту. З них 19% респондентів мають вищу юридичну освіту.
85% респондентів представляють у судовому процесі особисто себе, 15% – інших осіб (є адвокатами, юрисконсультами, представниками сторін, прокурорами, представниками третіх осіб тощо).
Для 56% респондентів теперішній судовий процес є першим, 32% респондентів брали участь в судових процесах 2-5 разів, 12% респондентів брали участь в судових процесах 6 і більше разів.
60% опитаних беруть участь у цивільних процесах, 32% – у кримінальних процесах, 8% – у справах про адмінправопорушення.
Для 80% респондентів справа перебуває в процесі розгляду, для 20% – розгляд справи завершено.
35% опитаних ввжають себе загалом обізнаними й 35% – майже не обізнаними з роботою судів та суддів у цілому, 15% - цілком обізнаними й 15% - зовсім не обізнаними з роботою суду.
В цілому опитані оцінили якість роботи Дворічанського районного суду Харківської області на «добре» та «відмінно» (відповідно 35 та 54%), 8% - «більш-менш», а 4% респондентів не відповіли на дане питання.
Всі опитані відвідувачі відповіли, що їм було легко знайти будівлю суду та дістатися до неї.
Щодо зручності паркування автомобілів біля будівлі суду, всі респонденти надали позитивну відповідь.
88% зазначили про те, що їм було зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом.
На запитання щодо наявності перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони 88% респондентів відповіли «Ні», 12% - не відповіли на вказане питання.
На запитання «Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?» 31% респондентів відповіли – «швидше так», 58% – «цілком так», 11% - не відповіли на дане питання.
На запитання «Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» 4% респондентів відповіли «більш-менш», 4% - «швидше так», 46% – «цілком так», 46% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді?» 12% респондентів відповіли «швидше так», 88% – «цілком так».
На запитання «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката (юриста-консультанта) у разі необхідності?» 11% респондентів відповіли «цілком ні», 11% – «швидше ні», 8% – «більш-менш», 31% – «швидше так», 31% – «цілком так», 8% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи характерна для приміщень суду достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання?» 4% респондентів відповіли – «більш-менш», 23% – «швидше так», 73% – «цілком так».
На запитання «Чи характерний для приміщень суду вільний доступ до побутових приміщень (туалетів)?» 15% – «більш- менш», 15% – «швидше так», 54% - «цілком так», 16% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи характерна для приміщень суду чистота та прибраність приміщень?» 4% респондентів відповіли – «більш-менш», 23% - «швидше так», 73% – «цілком так».
На запитання «Чи характерна для приміщень суду достатність освітлення?» 11% респондентів відповіли – «цілком ні», 4% - «швидше ні», 35% - «більш-менш», 15% - «швидше так», 35% – «цілком так».
На запитання «Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?» 4% респондентів відповіли «більш-менш», 8% - «швидше так», 88% – «цілком так».
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень?» 12% респондентів відповіли – «швидше так», 88% – «цілком так».
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо правил допуску в суд та перебування в ньому?» 15% респондентів відповіли – «швидше так», 85% – «цілком так».
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо справ, призначених до розгляду?» 12% респондентів відповіли - «швидше так», 85% – «цілком так», 3% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо зразків документів (заяв, клопотань тощо)?» 12% респондентів відповіли «швидше так», 81% – «цілком так», 7% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів?» 8% респондентів відповіли - «швидше так», 81% – «цілком так», 11% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи користувалися Ви сторінкою в мережі інтернет?» 42% респондентів відповіли «так», 54% – «ні», 4% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?» 7% респондентів відповіли «швидше ні», 7% - «більш-менш», 7% - «швидше так», 64% – «цілком так», 14% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?» 15% респондента відповіли – «швидше так», 85% – «цілком так».
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, повагу, бажання допомогти?» 35% респондентів відповіли - «швидше так», 65% – «цілком так».
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу?» 31% респондентів відповіли – «швидше так», 69% – «цілком так».
На запитання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами професіоналізм, знання своєї справи?» 31% респондентів відповіли - «швидше так», 65% – «цілком так», 4% респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?» 1 (4%) респондент відповів «цілком ні», 2 (8%) – «швидше ні», 7 (27%) – «більш- менш», 11 (42%) «швидше так», 4 (15%) - «цілком так», 1 (4%) респондент не відповів на запитання.
На запитання «Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» 2 (8%) респонденти відповіли – «цілком ні», 1 (4%) – «швидше ні», 4 (15%) - «більш-менш», 5 (19)% - «швидше так», 11 (42%) – «цілком так», 3 (12%) респондентів не відповіли на запитання.
На запитання «Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» 3 (12%) - «швидше так», 23 (88%) – «цілком так».
На запитання «Чи вважаєте Ви обгрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» 1 (4%) респондент відповів – «цілком ні», 1 (4%) - «швидше ні», 2 (8%) - «більш-менш», 7 (27%) – «швидше так», 11 (42%) – «цілком так», 4 (15%) респондентів не відповіли на запитання.
За рівнем сприйняття неупередженості та незалежності судді 4 (15%) респонденти відповіли «швидше так», 17 (65%) – «цілком так», 5 (19%) респондентів не відповіли на запитання.
За рівнем сприйняття рівня коректності, доброзичливості, ввічливості судді 2 (8%) респондентів відповіли – «більш-менш», 10 (38%) - «швидше так», 14 (54%) – «цілком так».
За рівнем сприйняття належної підготовки до справи та знання справи суддею 7 (27%) респондентів відповіло - «швидше так», 18 (69%) – «цілком так», 1 (4%) - респондент не відповів на запитання.
За рівнем сприйняття надання можливостей суддею сторонам обгрунтувати свою позицію 1 (4%) респондент відповів «більш-менш», 3 (11%) - «швидше так», 20 (77%) – «цілком так», 2 (8%) - респондентів не відповіло на запитання.
За рівнем сприйняття дотримання суддею процедури розгляду 1 (4%) респондент відповів «більш-менш», 3 (11,5%) - «швидше так», 19 (73%) – «цілком так», 3 (11,5%) - респондентів не відповіли на запитання.
В блоці «Судове рішення» (якщо розгляд справи завершено) 5 респондентів відповіло, що рішення суду було на їхню користь, рішення суду не будуть оскаржувати.
5 респондентів повний текст рішення суду отримали, з них 4 відповіли, що отримали повний текст рішення суду вчасно, 1 респондент не відповів на запитання.
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 3 респонденти відповіли – «швидше так», 2 респонденти – «цілком так».
На запитання «На Вашу думку, чи було рішення по Вашій справі добре обгрунтованим?» всі 5 респондентів відповіли «цілком так».
На запитання «Вкажіть загальну кількість судових засідань що відбулися по Вашій справі» - респонденти зазначали відповіді від 2 до 8 засідань.
На запитання «Вкажіть загальну кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду» - відповіді відсутні.
На запитання «Вкажіть загальну кількість візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях» - респонденти зазначали від 1 до 2 візитів.
На додаткові запитання з анкети Блоку 3 частково відповіли 11 респондентів.
На запитання «Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні?» респонденти відповіли наступне: запровадження охорони в будівлі суду, покращення освітлення на першому поверсі будівлі.
На запитання «Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями?» 7 респондентів відповіли «відповідають очікуванням», 4 - «кращі, ніж очікував».
На запитання «Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або ще раніше), то як, на Ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом?» 2 опитуваних відповіли «покращилась значно», 2 - «покращились несуттєво».